Kalendář akcí

Turistika

Rozcestník Pod Levnovem

Typ

Turistický rozcestník se nachází v blízkosti Oslavy, poblíž místa kde se do ní vlévá Chvojnice, na konci chatové oblasti. Po žluté turistické značce se odtud můžete vydat na vyhlídku nad řekou Malá…

Rozcestník Podolí

Typ

Turistický rozcestník se nachází v obci Podolí v boční ulici vedoucí k zemědělskému družstvu. Jedná se spíše o směrovník, protože zde dochází ke změně směru turistické značky a cyklotrasy. Po modré…

Rozcestník Pravková

Typ

Rozcestí zelené a červené turistické značky se nachází v lokalitě Pravková pod kopcem Slunná, kde se nachází přírodní rezervace bukových porostů. Lokalitě se též říká Lažánecký prales díky…

Rozcestník Rajhrad klášter

Typ

Turistický rozcestník se nachází před areálem Benediktinského kláštera Rajhrad.Jedná se spíše o směrovník, který určuje vzdálenosti míst, na která se dostatete po červené turistické značce, kterou…

Rozcestník Šakvice

Břeclav
Typ

Rozcestník červené turistické značky v Šakvicích, vinařské obci jižně od Brna. Turistická značka začíná u šakvické železniční stanice a přes Šakvice pak pokračuje kolem autokempu Mars (3,5 km) a…

Rozcestník Těsnohlídkovo údolí

Typ

Rozcestník Těsnohlídkovo údolí naleznete na levém břehu řeky Svitavy asi 3 km od brněnské čtvrti Obřany proti proudu, pokud jdeme po červené turistické značce. Do Bílovic to pak máme ještě 2 km, ale…

Rozcestník U Jezírka - Brno-Soběšice

Typ

Rozcestník U Jezírka leží na odbočce lesní cesty u silnice mezi Soběšicemi a Útěchovem nedaleko myslivny. V místě je zastávka autobusu MHD a je zde možné i na parkovišti odstavit vozidlo. Po…

Rozcestník v Lelekovicích

Typ

Rozcestník je umístěn na náměstí v Lelekovicích (foto 1 – 3, viz např. https://www.turistika.cz/mista/lelekovice ). Kříží se tu dvě turistické trasy: červená z Brna-Mokré hory podél Ponávky přes…

Rozcestník Velká Klajdovka

Brno-město
Typ

Turistické rozcestí Velká Klajdovka se nachází v Brně Líšni v blízkosti stejnojmenné zastávky MHD na konci ulice Novolíšeňská. Začínají zde dvě turistické trasy. Zelená značka vede na Rozcestí…

Rozcestník Vildenberk zřícenina, odbočka

Typ

Turistický rozcestník se nachází v blízkosti zříceniny hradu Vildenberku, který stál ve 14.století v lesích Drahanské vrchoviny nad obcí Pozořice a Viničné Šumice. Začíná (nebo končí - záleží na tom…